Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hieronder staan de meest gestelde vragen over het gebruik van Sportzapper. Kom je er toch niet uit en helpen de zoektips ook niet, laat dan een reactie achter via het contactformulier.

We hebben een handige en leuke persoonlijke omgeving in Mijn Sportfit. Hier kun je jouw favoriete items opslaan, sale alerts ontvangen, je eigen sportprofiel maken en bewaren. Een goed beschermde omgeving die echt van jou persoonlijk is. Lees meer over hoe het werkt.

Nee, Sportfit is namelijk geen winkel. We helpen je heel graag om de beste aanbiedingen online te vinden. Daarna verwijzen we je door naar de webwinkel die het product verkoopt. Bij iedere aanbieding vermelden we duidelijk door welke webwinkel het wordt aangeboden.

Nee. Voor technische vragen over een product moet je contact opnemen met de winkel waar je het product hebt gekocht of wilt gaan kopen.

Voor het antwoord op deze vraag moeten we je verwijzen naar de webwinkel waar je het product hebt besteld. Hoe graag we ook zouden willen, wij hebben helaas geen toegang tot deze informatie.

Wanneer een favoriet hebt opgeslagen, kan je van ons een e-mail ontvangen als er nieuwe aanbiedingen zijn binnen deze zoekopdracht. Je ontvangt voor al jouw producten automatisch een sale alert bij prijsdalingen! Deze sale alert kun je uitvinken door op het belletje te klikken bij het opgeslagen item.

Interesses doorgeven

Een aanbieding missen, dat wil je toch niet? Vertel ons welke producten je regelmatig koopt door dit aan te geven in je accountpagina. Selecteer een categorie, merk en verschillende maten en je ontvangt de nieuwste aanbiedingen die bij je voorkeuren passen zo in een email.